Jednym z największych wyzwań związanych z prowadzeniem firmy jest pozyskiwanie klienta. Napływ nowych osób zainteresowanych naszym produktem jest bardzo pożądanym zjawiskiem. W dobie cyfryzacji istnieje wiele możliwości promocji firmy. Jednak nadal bardzo aktualnym sposobem są woreczki foliowe z nadrukiem. Klient, zakupując produkt zapakowany w taki woreczek, staje się chodzącą reklamą naszego biznesu.
Lokalna promocja
Tego rodzaju marketing największe efekty przynosi firmom lokalnym. Osoby posiadające worki z nadrukiem najczęściej używają ich kilka razy, co powoduje, że reklama firmy jest eksponowana wiele razy. Nadruk reklamy szybko wpada w oko, szczególnie kiedy jest kolorowy. Ludzie z łatwością zapamiętują obrazy, a w szczególności grafikę, dzięki czemu łatwiej skojarzą logo firmy. Dodatkowo druk na worku foliowym może zawierać dane kontaktowe lub hasło reklamowe. I, mimo że najbardziej popularne są torebki foliowe, znane najczęściej z dużych sieci spożywczych, to równie dobre zastosowanie znajdzie w regionalnych firmach. Istnieją branże, gdzie klienci chcą nabywać usługi lub produkty w najbliższym otoczeniu. Firma, inwestując w reklamę na wielorazowych workach lub torebkach ma szanse dotarcia do osób mieszkających w pobliżu, Producenci oferujące worki lub torebki z nadrukiem swojego logo nabierają wartości w oczach potencjalnych klientów. Dzięki nim zwiększa się również prestiż firmy.
Branża produkcyjna i spożywcza
Worki foliowe z nadrukiem najczęściej spotykane są w takich branżach jak produkcyjna i spożywcza. Pakowane są do nich kasze, ryż, chleb, makaron. Wykorzystywane są także do pakowania kosmetyków czy ubrań. Niejednokrotnie spotyka się, że firmy nadrukowują swoje logo na workach służących do pakowania kamieni, kruszywa czy produktów ogrodniczych jak ziemia lub kora, Szerokie zastosowanie znajdują również z branży gastronomicznej. Bary szybkiej obsługi, firmy kateringowe czy też restauracje chętnie pakują swoje dania do firmowych opakowań.
Zalety woreczków z nadrukiem
Poza mianem idealnego nośnika reklamy, opakowania foliowe z nadrukiem posiadają wiele zalet. Przede wszystkim są bardzo ciekawym gadżetem firmowym. Można je wręczać przy różnych okazjach, umieszczając w nich np. pakiety innych upominków jak długopis, smycz czy mały notes. Niewątpliwie mają także praktyczne zastosowanie. Jeżeli wykonane są z trwałego materiału, można w nich przechowywać różnego rodzaju produkty codziennego użytku. Z pewnością nie wylądują w śmietniku podobnie jak ulotki. Dzięki swojemu zastosowaniu zwiększają swoją żywotność. Do zalet można również zaliczyć dostępność. Na rynku pojawia się coraz więcej firm specjalizujących się w dostarczaniu tego typu woreczków. Poza produkcją dokonują specjalistycznego nadruku wybranych przez klienta treści. Co więcej, ważnym aspektem w odniesieniu do opakowań reklamowych jest ekologia. Producenci wykonują woreczki foliowe z tworzyw pozyskanych z tzw. odzysku. Pochodzą z recyklingu i są często biodegradowalne. W związku z tym ryzyko działania na niekorzyść środowiska jest minimalne.