Internet to niejedyne narzędzie reklamy. Owszem, dociera on wszędzie, korzystają z niego miliony osób, ale to nie wszystko, gdyż równie ważna jest reklama w świecie realnym. Worki foliowe to narzędzie promocyjne, którego atutem jest funkcjonalność i duża liczba kontaktów z potencjalnym klientem.
Worek foliowy – nośnik informacji
Worek to nie tylko torba na zakupy. Nasza firma udowadnia, że opakowania foliowe z nadrukiem mogą sprawdzić się również w takich branżach jak handel lub przemysł. Dość popularnym w ostatnich miesiącach nośnikiem reklamowym jest worek na opał. Nie ważne, czy znajduje się w nim ekogroszek, węgiel, miał, czy pellet. Istotne jest to, że na worku można nadrukować dowolną treść, począwszy od informacji na temat produktu, dowolnego koloru opakowania, a także zdjęć i loga firmy odpowiedzialnej za jego dystrybucję. Dziś, gdy opał (bardziej niż zwykle) kojarzy się z ciepłem i bezpieczeństwem, wartość marketingowa takiego projektu wzrasta.
Atuty opakowań foliowych
W promocji produktu i marki liczy się też funkcjonalność, a więc zdolność do tego, by odgrywać określoną rolę. Świetnym, a zarazem pomysłowym narzędziem promocji są specjalne kaptury foliowe, które nakłada się bezpośrednio na paletę. Zwykle są one wykonane z folii termokurczliwych, ale czasem produkuje się je także ze zwykłej folii. Ich zadaniem jest zabezpieczenie wyrobu na palecie, ustabilizowanie go, a także ochrona przed deszczem, śniegiem i uszkodzeniami mechanicznymi. Opcjonalnie można też skorzystać z przekładek foliowych, które zabezpieczają towar przed uszkodzeniami mechanicznymi (np. podczas transportu).
„Reklamowa” torba na zakupy
Pisząc o marketingowych zaletach opakowań i woreczków foliowych, nie sposób nie wspomnieć o możliwościach, jakie dają worki na zakupy. W zależności od przeznaczenia mogą być one jednorazowe lub wielorazowe. Reklamowe woreczki foliowe z nadrukiem mają jedną, istotną zaletę: dziennie widzą je setki osób. Dzięki nim łatwiej dotrzeć do tych potencjalnych klientów, którzy na co dzień nie korzystają z Internetu, bądź mają do niego mocno ograniczony dostęp. Dziesiątki, setki, a nawet tysiące woreczków potrafią dotrzeć do większego grona osób niż niejedna internetowa kampania reklamowa. Co więcej, nawet zwykła reklamówka może stać się dziś przedmiotem-symbolem, wokół którego skupia się uwaga setek tysięcy, a nawet milionów osób.
Naszym celem jest dostarczenie Państwu nie tylko narzędzia reklamowego, ale przede wszystkim funkcjonalnego rozwiązania, dzięki któremu można zapakować, przewieźć i zabezpieczyć wybrany towar.