Pellet to biopaliwo w formie granulek o średnicy 6-8mm. Najczęściej wykonywany jest z drewna. W procesie wytwarzania pelletu wykorzystywana jest matryca, na której pozyskane wcześniej trociny ulegają sprasowaniu. Pellet drzewny to bardzo dobre wykorzystanie odpadów, powstałych w trakcie obróbki drzewa. Może być on wykonywany także ze skorup kokosów lub zwykłej trawy, jednak niezależnie od rodzaju może on ulec zawilgoceniu. Właśnie z tego względu ważne jest jego zapakowanie, najlepiej od razu po etapie produkcji.
Przechowywanie pelletu – czego użyć?
Najczęstszym powodem utraty właściwości tego paliwa jest zawilgocenie. Zatem jak przechowywać pellet, aby tego uniknąć? Producent Le-Mar posiada w swojej ofercie wysokiej jakości opakowania foliowe. Pomogą one na etapie magazynowania tego materiału, ale także ułatwią jego transport. Oferowane worki posiadają solidny zgrzew, który nie jest podatny na rozerwanie w wyniku wypadków losowych – czy to w transporcie, czy w trakcie przenoszenia. Co za tym idzie, produkt opałowy trafia do nabywcy nienaruszony, posiadający wszystkie swoje niezbędne cechy. Gwarantuje to pełne zadowolenie klienta, który z pewnością wróci po więcej. I trudno mu się dziwić, skoro otrzyma towar wysokiej jakości, a przy tym zapakowany w sposób zapewniający najwyższy standard przechowania i użytku.
Worki na pellet jako forma skutecznej reklamy.
Warto pamiętać o tym, że dobry marketing i pełna świadomość marki wśród klientów to dzisiaj ponad połowa sukcesu. Dlatego worki na pellet można opatrzyć nadrukiem. Może on przedstawiać logo składu opału, adres i slogan reklamowy. Tak zapakowany produkt nie tylko przyniesie zysk, ale również będzie zaznaczał, skąd pochodzi. Nadruk wykonywany jest w 4 kolorach, przy pomocy barwników. Metoda ta charakteryzuje się dużą odpornością na warunki atmosferyczne, nawet takie jak promieniowanie UV. Kolejną zaletą tej formy nanoszenia nadruku jest odporność mechaniczna np. na ścieranie.
Dlaczego warto zdecydować się na opakowania z oferty Le-Mar?
Produkowane worki spełniają dwa główne założenia. Pierwsze z nich to zabezpieczenie opału na czas magazynowania i transportu w taki sposób, aby trafił do klienta w stanie idealnym. Drugim założeniem jest identyfikacja wizualna sprzedawcy. Nadruk charakteryzujący się trwałością to trwała reklama, która nie da o sobie zapomnieć. W celu uzyskania tych dwóch cech wykorzystano najlepsze dostępne materiały i zastosowano sprawdzone metody zgrzewania folii i nanoszenia druku.